Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zitstaonly.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

(Thuis)werken gaat door! Ook tijdens deze roerige tijden. Zolang verzendpartners GLS en DPD bezorgen leveren wij alle zendingen zoals beloofd uit! Uw bestellingen zijn doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen bij u.

De zit-sta shop en zit-sta specialist met het meest uitgebreide online ergonomische zit-sta aanbod van Nederland.
 

 Betalen via factuur

 Meer dan 10 jaar actief

 Levering uit voorraad

 Tot 10 jaar garantie

 Gratis verzending

 Best beoordeeld

 Instructie video's

Peter Jan's keuze

Bekijk mijn tips & ervaringen

© 2020 zitstaOnly.nl - specialist in Zit Sta werkplekken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel